Szkolenie online odbędzie się 13 listopada 2024 roku.

Podstawowe informacje o szkoleniu:

Termin: 13 listopada 2024 r., godz. 10:00-12:00

Miejsce: online, platforma Clickmeeting

Koszt: 

  • 120 zł netto
  • 108 zł netto (członkowie SBP)

Zapisy: formularz online


O szkoleniu:

W bibliotekach, tak jak w innych instytucjach i organizacjach, kluczowe jest dostosowanie treści i usług do specyficznych potrzeb użytkowników. Jednym z narzędzi, które pozwala skutecznie zrozumieć, kim są odbiorcy biblioteki, jest metoda person. Dzięki tworzeniu szczegółowych profili użytkowników bibliotekarze i pracownicy działów promocji mogą lepiej trafiać z ofertą do konkretnej grupy osób, zwiększając ich zaangażowanie i poprawiając jakość komunikacji.

Każda treść, którą tworzymy – post na media społecznościowe, artykuł, strona internetowa, czy wpis na bloga – powinna być przygotowana z myślą o określonym odbiorcy. Zrozumienie, kim jest nasz odbiorca, jakie ma potrzeby, problemy i oczekiwania, jest kluczowe, aby skutecznie do niego dotrzeć. Dlatego metoda person staje się istotnym narzędziem w budowaniu relacji między biblioteką a jej użytkownikami.

Z myślą o wsparciu bibliotekarzy i osób zajmujących się promocją i komunikacją w bibliotekach, organizujemy specjalistyczne szkolenie pt. „Kierunek – persona. Jak tworzyć z myślą o konkretnym odbiorcy?”. Podczas szkolenia uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak stworzyć kluczowe persony, które pomogą im lepiej zrozumieć potrzeby różnych grup użytkowników biblioteki, oraz jak wykorzystywać tę wiedzę w praktyce, by ich działania były bardziej efektywne.

Udział w szkoleniu to szansa na rozwój umiejętności przydatnych w pracy z użytkownikami bibliotek oraz na pogłębienie wiedzy w zakresie personalizacji treści i strategii komunikacyjnych. Zapraszamy do zapisów i dołączenia do grona osób, które chcą rozwijać umiejętność efektywnej i trafnej komunikacji z odbiorcami!


Prowadząca:

Beata Gamrowska – specjalistka ds. promocji i komunikacji, grafik, copywriter i ilustrator. Na co dzień pracuje jako koordynator ds. promocji w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego, prowadząc szkolenia z zakresu efektywnej komunikacji, brandingu, zarządzania zespołem oraz Design Thinking.


Więcej naszych szkoleń znajdziesz na stronie: szkoleniadlabibliotekarzy.sbp.pl